oui monsieur

I fredags blev det rätt hårt festande haha, inte som planerat, så hela lördagen låg jag hemma som en fläskpadda men i söndags var jag däremot duktig och pluggade matte och sen pluggade även jag och nicole lite projekt. Igår var bussarna till skolan inställda och försenade så jag kunde tyvärr inte komma till skolan. Så fick sitta hemma och plugga istället. Idag har jag däremot varit i skolan och gjort ett prov som inte gick nå bra alls och sen åkte vi till uf-mässan. Nu har jag och Sofie varit och köttat på gymmet så grymma som vi är. Får se om jag överhuvudtaget kommer kunna gå imorgon haha. Ska lägga mig framför tvn en stund och sen blir det natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0