måndag

Då har man kämpat sig förbi första skoldagen efter ett tre veckors långt lov. Måste säga att jag kämpade otroligt mycket på idrotten, körde pingis i nästan hela 45 minuter. Jag vet, grymt. Nej, skämt åsido. Däremot har min idrottslärare lyckas fumla med sin dator så alla hans upgifter om oss har försvunnit och det betyder att jag slipper simma som jag har lyckats smita mig undan ifrån i tre år. Efter skolan blev med det en kaffe med Nicole, tanken var att vi skulle plugga matte men det kändes lite för ansträngande. Har däremot varit effektiv med att spela golf med hillo på wii och därefter kom zirath hit så buzzade vi allihopa. Snart kommer Sofieprutten över en stund och sen lär jag ju somna som en stock ikväll. Förresten, nu när jag varit med mina söta kusiner över jul så vill man ju nästan ha en egen bebbe. Ring om du känner dig redo att ställa upp för laget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0