måndag

Började dagen bra med att försova mig. Tur att man fick åka med madde och ante så man kom i tid. Inte för att matte C lektionen gav mig så mycket men ändå. Efter skolan åkte jag hem till nicole en stund där vi skulle plugga lite svenska, gick inte såå bra. Har inte kommit någonstans och det är skitsvårt. Spikat ig. Men men, på onsdag är det iallafall studentskiva! :D Mycket trevligt folk kommer och kanske någon som inte är så mysig. Men mor min, jag vet att du är min största bloggläsare så sätt in 500:- till mig och ta från grisa. Godnatt gott folk

Kommentarer
Postat av: mamma

fixat!

2010-03-16 @ 11:57:03
Postat av: Linn

tack madre

2010-03-16 @ 17:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0