back in lilleland

Nu är jag hemma igen efter vistelsen i Tumba. I fredags blev det som sagt kräftskiva hos Simon. Det blev mycket vin och shotar och kräftor såklart. Senare kom Zirath förbi men rätt snabbt efter det åkte vi hem och tog med oss Sofie på vägen. Igår blev det 50-års firande. Massa mat, tårta, cider & baileys. Efter det mötte jag upp Sofie och tanken var att vi skulle hem till henne och dricka lite vin men vi bjöd in oss till Zirath istället. Väldigt lyckad kväll. Mycket skratt. Som jag har saknat er. Men Sofie får jag träffa redan på fredag igen och kalleponken såklart. Då blir det kräftor igen och mycket vin! Nu ska jag lägga mig. Tänka på att skolan börjar snart. Är så jäkla nervös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0