FREDAG!

Grattis på födelsedagen Kalle! :)

Då var det fredag igen, veckan har gått fort som vanligt. Juste, nu är jag brunhårig. Det var bara någon impulsgrej, stod med madde och kalle på statoil och sen slutate det med färgat hår. På tal om något helt annat så hade jag matteprov imorse,  det får gå som det går. Jag gjorde iallafall mitt bästa. Nu sitter jag här på svenska lektionen och gör ingenting, är redan klar med mitt arbete. Ska gå och låna en ny bok eftersom jag tappade bort den andra när vi flyttade.
Slutar halv två idag så det är inte så farligt. Efter skolan blir det bara att åka raka vägen hem och ta det lugnt och göra sig i ordning innan man ska ut och julhandla. Nu är det inte långt kvar till jullov :) Härligt. På fredag åker jag, martin och madde till mamma och det ska bli mys. Måste säga att jag är lite avundsjuk på pappa som är på väg till usa.. han kan fika hur mycket han vill på starbucks! Livet är inte lätt. Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0