onsdag

Trött på skolan. Jag orkar inte med den längre, jag vill ha ett långt sommarlov nu. Nu ska jag inte vara så negativ, det är trots allt bara nästa vecka kvar i skolan innan jullov och imorgon är sista dagen för mig i skolan för den här veckan. Är ledig på fredag. Istället för att gå till skolan ska jag sitta på en buss med madde och martin i sex timmar. Jag längtar. Jag vill vara hos mamma nu. Men men, nu är det väl bara att hoppa in i duschen innan man ska åka tillbaka till tumba igen. Det är ju Grey's kväll med sofie. Kan det bli bättre? Njaa

Jag har en överraskning till madde, hon kommer avguda mig.


Kommentarer
Postat av: mamma

vad var det för överraskining?

Snart ses vi, läängtar!!!

Kram!

2008-12-11 @ 07:30:26
Postat av: Linn

en kaffe från starbucks!

2008-12-11 @ 17:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0