sömn

Det är precis vad jag behöver. Det känns inte som om jag fått så mycket sömn i helgen. Lördagen blev inte direkt som planerad, men det var iallafall väldigt skoj.

Igår åkte jag till kungsholmen för att kolla på nya lägenheten. Den är jätte fin och nu är dom klara med väggen som delar av mitt och markus rum. Senare så åkte jag tillbaka till tumba och det blev filmhyrning med kalle, orre, rickie, martin och mickan. Vi såg the bank job och den var riktigt bra!

Ja då var det måndag igen, segt. Hade två prov, franska och information och layout. Kändes iallafall som om det gick helt okej på båda. Jag måste snart börja packa upp allt. Men det lockar verkligen inte. Sen måste jag plugga matte också, usch usch usch. Kaffedags, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0