måndag

Idag gick dagen rätt fort på jobbet, men imorgon kommer det gå skit segt som det alltid gör på tisdagar. Kom precis in från en liten spring runda. Ska snart hoppa in i duschen och sen vänta tills mormor och morfar kommer hem. Kanske åker ner till stan en snabbis och kollar lite om jag orkar. Ikväll ska jag tvinga mormor och morfar att spela kort med mig, är faktiskt rätt sugen om jag ska vara ärlig :)
Jag längtar tills semestern! Båstad ska bli så mysigt. Ska bo i en stuga som ligger vid bergen och havet. 
Nej nu orkar jag inte skriva så mycket mer om min intressanta dag, ciao! 


Kommentarer
Postat av: Jada

springrunda???? mår du inte bra?

2008-06-24 @ 07:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0