söndag

Igår hade vi ordnat en överraskingfest för pappa, han fyller snart 40. Han blev jätte glad och alla verkade ha roligt.
Idag har jag spelat växjöspelet med mytArn och R1. Det är ungefär som monopol, riktigt kul tycker jag. Ja, jag blir jobbig när jag tycker nånting är roligt för då ska jag tjata ut det direkt, precis som med uno. (Jag tror skojArn egentligen tycker om uno) Men iallafall, ska snart gå till ica med voven. När jag kommer hem ska jag bara plugga, plugga & plugga. Det suger. Men det är bara att försöka bita ihop.

Bara för att min hund är så söt.
image15



Du är patetisk och det du säger gör mig bara ledsen.

Kommentarer
Postat av: skojArn

NEJ! jag har som sagt lagt av med skiten :o

2008-03-11 @ 18:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0