älskade fredag

Nu har vi svenska lektion, jag och nicole gör ett arbete om slang. Det är väl kanske dags att börja arbeta men jag har ingen ork. Känns mer frestande att sitta och dricka sitt kaffe och bara ta det lilla lugna. Idag är det iallafall fredag, as skönt. Veckan har gått fort och nu är det inte många veckor kvar tills jullov! Jag längtar, då ska jag ner till min älskade mamma.

 Jag får se vad som hittas på i helgen, kanske ska träffa jocke idag men man vet aldrig. Ikväll ska jag iallafall träffa mickan och vi ska väl antagligen sitta och ta väldigt vackra bilder på oss, det har blivit en del av vår vardag. Väldigt skojigt måste jag säga.
Imorgon ska jag åka till nya lägenheten och börja fixa lite med pappa. Efter det kanske det blir bio med madde. Annars ska jag bara ta det lugnt, inget festande för min del. Måste plugga lite franska också eftersom jag har prov på måndag.
Back to work, ciao!

Vad vore killar utan trubbel?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Gumman

Hur trivs du i läght? Ska vi ta en fika innan du åker ner till mamma?

Kram

2008-11-29 @ 00:49:09
Postat av: Linn

Hej! Jag har inte varit där än, ska dit imorgon.

Absolut, det borde vi göra. Kram!

2008-11-30 @ 02:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0