oh no

Nej nu blir jag arg. Har precis sett klart på csi och warrick dog. Det suger. Men man kan ju inte alltid få sin vilja igenom. Det känns som att  sängen kallar på mig nu, fick inte så mycket sömn inatt. Var pigg halva natten och hur mycket jag än försökte så gick det inte, och bättre blev det inte att försöka sova till maddes söta snarkningar.
Imorgon efter skolan så ska jag iallafall träffa pappa och handla en ny vinterjacka. Ska prova en klänning också som jag kanske ska få av alla coola homies. Juste, måste ju börja skriva mitt tal imorgon också till pedagogiken. Det får jag inte glömma. Aja, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lasse A

aaa för jäääklit att han dog ba så liksom, hallå eller liksom kom igen lev igen typ eller så..

2008-11-20 @ 09:41:30
Postat av: Anonym

hahaha

2008-11-20 @ 14:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0