tisdag

Råkade försova mig imorse, inte bra. Men missade som tur var inget viktigt. Stackars lilla plutten Madde låg och var rädd inatt och trodde det spökade här i lägenheten. "Hör du inte hur någon släpas på golvet.." Fast måste faktiskt erkänna att hon skrämde upp mig lite grann..
Jag är så jäkla trött, även fast jag gick och la mig runt elva igår. Tänkte ta en dusch och plugga lite innan pappa kommer hem. Vi kanske ska gå ut och äta något gott sen. Jag håller tummarna för sushu, det var ju trots allt ett tag sen.. Om jag orkar så ska jag åka till Madde ikväll och se dh.
Imorgon blir det bowling med pappa, Martin, Markus och Katarina. Markus är Katarinas son och dom tyckte att vi borde träffas innan vi alla ska flytta ihop. Juste, vinden ska kollas idag också och se vad som ska slängas.
Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0