torsdag

En kort dag i skolan idag. Började 8.10 och slutar egentligen 13.10 men fick sån magvärk i skolan så åkte hem vid halv 12 istället. (Förlåt mamma o pappa), men jag tar igen franskan nästa vecka.
Magen känns bättre och jag måste åka till tumba och lämna in mina skor så dom kan klacka om dom. Dom måste bli klara tills imorgon så jag kan använda dom på kvällen när vi ska fira nicole. Måste fixa lite annat skit tills imorgon också, strumpbyxor bland annat.
Bara nästa vecka kvar sen kommer det efterlängtade höstlovet! Då ska jag bland annat åka till mamma och gå på 40-årsfest. Men iallafall, dags att gitta, ciao!

Kommentarer
Postat av: mamma

Glöm inte att packa ner svart kjol o vit blus, du ska ju stå i baren o jobba.

Kram mammma

2008-10-17 @ 08:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0