Dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta

Nu har vi äntligen sett den. Världens bästa kärleksfilm, den har verkligen allt en kärleksfilm behöver. Blir nästan arg för att den är så sjukt bra. Lite nördiga kände vi oss, satt bredvid varandra och grät men det går inte att undvika när man kollar på den här filmen. Blir gråtfärdig jag bara tänker på den, det är iallafall ett måste att ha sett den.

Nu måste jag göra klart pedagogiken så den blir färdig någon gång. Skulle hellre vilja lägga mig i sängen och bara sova. Men sånt är livet. Imorgon börjar man 8.10 som vanligt och slutar vid 14.35. Då är det bara att ta hem matte böckerna och plugga som en galning. Förstår verkligen ingenting och jag måste klara det här provet. Jaja, det är bara att kämpa på och göra det bästa man kan. Nu har jag inte tid att skriva mer, ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0