lördag

Skönt med helg. Igår efter skolan drog vi och åt pizza och sedan blev det poker o lite annat. Det var både roliga och tråkiga saker som hände, men det var helt okej. Nu sitter jag hemma och har precis kommit ut ur duschen. Ska snart sätta på lite te och äta lite. Får se vad som händer senare idag, blir väl antagligen att åka till tumba.
På ondsag har jag ekonomi prov vilket betyder att jag måste plugga järnet imorgon, på måndag och på tisdag.
Men iallafall.. heipa.



Jag har bestämt mig, jag vill att du lämnar mig ifred helt. Om du är så jävla korkad så får du skylla dig dig själv om det går illa för dig. Men jag trodde du hade mer vett i skallen. Det du gör är helt obetydligt för mig, att du skriver såna saker till mig får mig bara att bli mer äcklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0