måndag

Då var det måndag igen då och åter skola. Ska nog inte klaga så mycket, den här veckan är rätt skön för mig. Har varken labb eller någon pedagogik, så börjar 09.50 imorgon och på fredag slutar jag 13.40! Härligt.
 Jahapp, i lördags såg jag på american pie med sofie, tobbe och jocke. Efter det träffade jag en massa annat folk. Allt blev inte som planerat, men skoj hade vi. Igår blev det lite chicago spelade, benne och sen såg jag och madde en skit bra film som hette Death sentence, verkligen värd att se.
Jag tycker att helgerna är för korta, de går för fort. Hade man varit ledig på fredagar också så hade det varit perfekt.
Men på fredag blir det iallafall skoj! På lördag också för den delen, då ska jag träffa mamma. Saknar dig hela tiden.
Idag måste jag plugga stenhårt på ekonomin, det måste gå bra på provet!

heipa.



Det blev jobbigare än vad jag trodde. Efter all skit trodde jag faktiskt att det skulle kännas bra och att det skulle kännas tio gånger lättare. Men det bara sket sig. Jag vet inte vad man ska göra för att man ska må som bäst. Du väljer vilka du vill blanda in eller inte, men det är bara du som gör bort dig. Känns förjävligt hela grejen. Önskar att man bara kunde radera allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0