Bonjour

Måndag morgon och jag och kalle sitter och gör ett franska arbete. Min hjärna verkar inte fungera så här tidigt på morgonen. Fick alldeles för lite sömn inatt.

Tillbaka till igår. Jag och jocke tog en promenix genom kungsholmen vidare till fridhemsplan och sen satt vi lite i kronobergsparken som den tydligen heter. Sen gick vi hem till mig och lagade misslyckade makaroner med goda köttbullar. Mina matlagninskunskaper är inte på topp. Iallafall, sen kom nicole vid halv nio och då bakade vi en kladdkaka som nicole sedan tappade ut. Men den gick att äta ändå och den blev faktiskt god konstigt nog. Vid elva tiden blev vi utelåsta eftersom jag glömde både nycklar och mobil inne i lägenheten så det var bara att stå ute och vänta tills martin kom hem. Sen kom vi i säng vid kvart över tolv.

Tillbaka till franskan.. Au revoir

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra jobbat Linn :-)

2009-03-30 @ 13:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0