tisdag

Trött. Jag behöver sömn. Men icke sa nicke, somnar jag nu så är det omöjligt för mig att somna ikväll. Så det är bara att försöka hålla ögonen öppna i några timmar till och sen så, då jävlar ska jag sova. Igår hade vi bara en lektion. Så det var en jäkligt skön dag. Sen var jag med nicole ett tag och senare träffade jag "en gammal kompis". Somnade ungefär vid halv tre inatt och så skulle man upp sju imorse. Förjävligt. Men jag kämpade mig ändå igenom hela skoldagen, så duktig som man är. Ska snart glo på desperate & 90210 men först fixa kaffe.


Kommentarer
Postat av: mamma

Bra att du sköter skolan så duktigt!

jag är stolt över dig!

Snart kommer du hit en vecka o då får du vila upp dig!

Kram

2009-03-25 @ 13:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0