It's just my way

När jag kom till jojje igår kväll så glodde vi på en halv film som jag inte minns namnet på och sen blev det läggdags. Vid halv åtta imorse åkte han till jobbet och smarthuvudet lämnade inte kvar nyckeln så jag kunde inte gå någonstans. I fem timmar fick jag sitta i hans lägenhet och försöka underhålla mig själv. Gick så där må jag säga. Det är inte min grej att sitta ensam och inte göra någonting, jag får panik. Dock var jag väldigt snäll som tog hand om all disk + gjorde rent spisen. Resten av dagen har spenderats hemma hos anna med madde och sjuklingen sofie. Jag fick till och med kolla på robinson! Det är grejer det. Nu när billing inte finns kvar längre så är det jarmo jag hejar på. Han är cool. Nu ligger jag hemma en lördagkväll. Det är inte ofta det händer. Så kvällstrött som jag är så ska jag faktiskt ta och försöka sova. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0