tisdag

Lyckades vara duktig och försova mig imorse. Vaknade vid halv nio och skulle vara på karolinska klockan tio. Men tur att Gunilla var ledig idag och erbjöd sig att köra mig. Läkarna kan ta och pilla sig i rumpan för de verkar vara helt efterblivna.

Har lyckats skriva klart mitt tal nu äntligen. Håll tummarna för att det går bra för mig imorgon. Hatar verkligen att hålla tal. När det är klart imorgon så ska jag träffa Q och sen blir det en pluggkväll och självklart Grey's. Nu ska jag försöka sova så man får sin skönhetssömn ;) Natti.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas att talet gick bra!

Vad blev det för tal?

2009-11-11 @ 13:20:14
Postat av: Linn

Temat var relationer & starka band och jag hade tal om saknad. Mailar det till dig sen.

2009-11-11 @ 17:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0