yeah

Ingen skola på tre veckor utan nu är det praktik som gäller :) När jag äntligen var klar i skolan idag åkte jag och Nicole och mötte upp Martin och blev bjudna på fika sen tog jag och Martin oss till pappa i solletuna. Fy fan, 45 min med pendeln. Fick god tandorikyckling och lite presenter. Kvällen har spenderats med Sofie & Sofia och vi har mer eller mindre pressat chicago.

Studiedag imorgon så då blir det new moon och senare kommer mamma hit. Och mamma, med tanke på att du kommer läsa detta innan jag har jag vaknat imorgon så meddelar jag dig om att jag inte kommer ta mig upp imorgon för att åka till vårdcentralen (måste ju städa och göra fint innan du kommer..) så du får ringa och boka en tid till mig i växjö. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: mamma

boka en kvällstid då så kanske jag hinner följa med...ses snart

2009-11-20 @ 07:31:50
Postat av: Papa

"Lite presenter"???

Har Någon du känner plåtar (dessutom två!) till Kentas turnépremiär eller? Nä just de

2009-11-20 @ 13:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0