söndag

I fredags kom mamma och Henric till tumba så dom kom och kollade på idol tillsammans med mig och Sofia. Sen somnade jag rätt fort efter det. Igår åkte jag, mamma och Henric till kungens kurva och ikea. Köpte mig iallafall ett par skor på din sko. Senare kom Sofie över och åt middag med mig och Sofia och sen kom Hillo, Hampus och Alex och gjorde oss sällskap till fotbollen. Sen blev det en massa spelande. Kul helg. Nu har jag och Hillo städat hela nedervåningen, så duktiga man kan vara. Vi ska snart ta en fika och sen tänkte jag hoppa in i bastun efter jag sagt hejdå till min älskade madre.

Kärlek till er


Kommentarer
Postat av: Rebecca

låter trevligt ^^,

2009-10-11 @ 13:53:13
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0