onsdag

Blev inte så mycket film igår och knappt någon tv heller för den delen. Trodde att nya avsnitt av dh skulle börja igår men nej självklart var det repris. Får vänta en vecka till. Istället ödslade jag min dyrbara tid och tittade på värdelösa house. Men iallafall, jag, Nicole och och Sofie har pratat om att ta en joggingtur lite senare, men fy fan vad kallt det är ute. Det är sista september och det känns som att det är vinter. Får väl se hur det blir med det. Annars ska jag vara duktigt och fortsätta läsa min bok och ikväll kommer efterlängtade Grey's! Jippie.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ni jogga??? hahaha, ja det vill jag se...

Puss gumman!

Imorgon åker vi till Dublin!

2009-09-30 @ 18:10:11
Postat av: Linn

haha, vad elak du är! Imorgon ska vi faktiskt på afro. Ha så kul i Dublin och glöm inte köpa en massa fina presenter till mig. Puss

2009-09-30 @ 22:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0