sjukling

Igår åkte vi hem till Niklas och firade honom. Han blev på pickalurven rätt tidigt om vi säger så. Men han kom igen sen efter ett tag och då blev det utgång. Jäkla trevlig kväll. Ska inte klaga, var ensam tjej. Nästan korvfest. Var nog lite roligare för mig än för dom. Sen blev det fyllekäk. En fet jäkla äcklig pizza. Äckligaste jag har ätit. Tog taxi hem till mormor och morfar och idag hämtade mamma och henric oss och så åkte vi vidare ut till stugan för att hämta ved. Annars har jag varit en slappis resten av dagen. OCH jag har blivit sjuk. Åkt på en jävla förkylning. Men måste ändå kriga upp till skolan imorgon. Efter det ska jag och mamma nog åka och köpa jeans. Nu blir det läggdags. Först en vacker bild på mig och bigge. Bara för att han saknar mig


Kommentarer
Postat av: zirath

softa lite med ljuget

2010-09-06 @ 21:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0