torsdag

Vaknade vid tjugo över sju och sprang direkt till bussen och när jag väl kom till tumba centrum får jag reda på att jag inte hade någon franska, så då började jag istället halv 1. Drog hem till Madde en stund och gjorde klart min historia inlämning, drack en massa kaffe och kelade med didde&joel. Slutade runt halv 1 och då åkte jag in till stan med Johanna och Madde. Köpte en röd stickad tröja. Nu ska jag snart duscha och sedan träffa Rickie. Får se vad vi ska hitta på. Imorgon ska vi till DN huset, så har inga lektioner. Sen är det helg! :D

Snart jullov :D Fan vad skönt.

ha de bra
ciao


Kommentarer
Postat av: evamy

skönt emd sovmorgon ;)

2007-12-13 @ 17:08:02
URL: http://evamys.blogg.se
Postat av: skojarn

din fredag är ju inte att leka med :)

2007-12-13 @ 22:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0