torsdag

Yes, min favoritmat till middag idag. Potatisskivor marinerade i vitlök och något kött till. Senare ska jag nog till Rickie och kolla film eller något annat. Kanske till och med blir uno (; Då blir Sofie glad.

1 timme i skolan imorgon sen är det lov! Underbart. Efter den korta stunden i skolan ska jag träffa pappa i stan och handla julklappar. Har ju bara handlat en.. ja, jag är lite seg. Efter det ska jag träffa mina stolpskott till kompisar och vi får se vad vi hittar på.
Det är snart julafton och i julklapp har jag bara önskat mig en digitalkamera, platttång och pengar.
På söndag beger det sig av till Växjö och efter det blir det vemdalen! :D
Kommer sakna alla friends och mitt stolpskott.

Nu ska jag prata lite med maddmutt i tele så ciao.


Kommentarer
Postat av: Jada

Plattång? Har inte du typ minst två stycken? Hur många behäver du egentligen?

2007-12-20 @ 21:22:25
Postat av: Linn

Nej, jag har en dålig som vi köpte på rusta för 99:- för 2 år sen

2007-12-20 @ 22:58:57
Postat av: skojArn

Vet du vad? Jag har lagt ner med skiten :)

2007-12-22 @ 14:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0