måndag&skola igen.

Nu är lovet slut. Fan vad tråkigt, förut kunde det ändå vara lite härligt att börja skolan igen efter något lov men nu känns det bara skit. Bara läxor och prov.

Idag var jag först i skolan, sen blev det Mc'donalds med Kalle. Det var ganska gott faktiskt. Åkte och handlade med mamma och Henric sedan. VI HANDLADE OBOY! Det är faktiskt en stor grej för mig, jag vet, vi är lite nördiga i min familj. Först fick jag och Henric inte köpa oboy för mamma. Hon sa att hon bara skulle äta upp alltihop? Men när vi stod i kassan med ett litet paket oboy säger mamma "Men spring och hämta en stor påse istället!"
Men den tar väl slut under veckan. Jag och Henric ska gömma oboyen för mamma, så vi kan få njuta lite innan hon tänker gama i sig allt.
Efter det mötte jag Alex och Q, fick Saw 4 av Alex :) Mötte sedan Anna och Madde också. Vi fastnade ute ett bra tag, men det var roligt :)
Imorgon är det tisdag och jag börjar 8.10 :( Efter skolan kanske jag ska ut och köra bil med Henric, läskigt faktiskt.

Det var allt intressant jag hade att berätta.
Nu ska jag sova, godnatt!

Ni kan få se en bild från Rom också, på Colloseum :)


och en pose bild på mig och pappa, Haha



Sovgott!


Kommentarer
Postat av: Jada

Jag dricker inte O´boy.../mamma

2007-11-06 @ 14:17:19
URL: http://jada.blogg.se
Postat av: Linn

Försök inte leka nyttig mor!

2007-11-06 @ 15:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0