söndag

Igår gluttade jag på film med Sofie och Rickie, det blev dead silence igen. Jag undrar om Sofie kunde koncentrera sig på filmen när jag och Rickie aldrig höll käft. Men kul var det iallafall. Sedan drog jag och Rickie till statoil, mötte upp Anna på vägen också. Var skoj faktiskt, har inte träffat henne på ungefär en vecka eftersom hon har varit i Turkiet.

Idag är det söndag. Mötte Madde sen gick vi hem till henne och drack kaffe. Nu är jag hemma igen och jag ska börja packa. Senare ska jag och mina tjej kompisar in till stan och käka, ska bli kul. Ska möta Sofie innan jag drar in till stan. Sen åker jag till far min och imorgon beger det sig av till Rom!

Jag och min bästa vän, du e bäst helt enkelt.
image7







igår fick jag reda på varför

Kommentarer
Postat av: sofie

AXEL, HJÄRTAT! jag älskar dig gånger tusen, det ska du veta. och by the way - jag hade riktigt skoj igår :D du kommer att vara saknad (:

2007-10-28 @ 14:46:45
Postat av: jada

Ha en trevlig resa mitt lilla hjärta! Vi ses nästa vecka!

2007-10-28 @ 17:37:15
Postat av: Henric

Ha det så kul i Rom! Glöm inte att bada i Fontana di Trevi! Det gör alla svenska blonda stjärnor...

/Henric

Ps. Köp inget dyrt till mig, det är tanken som räknas...

2007-10-29 @ 10:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0