Torsdag

Idag vaknade jag med äcklig migrän, kunde alltså inte gå till skolan då. Sprang och mötte Sofie vid halv 9 och lämnade mina skåpnycklar till henne så hon kunde ta hem mina franska böcker. Sedan sov jag till typ 11.
Vid 12 tiden kom Henric hit, pratade lite sen satt jag mest och pluggade framför datorn. Sen åkte vi och hämtade mamma på jobbet och dom släppte mig hos Nicole och vi drack kaffe och snackade massa skit.
Nu har jag precis ätit middag och ska snart bege mig ut på en promenad med mamma och Henric, ikväll ska vi spela TP, se på film och äta massa godis :)

PÅ MÅNDAG ÅKER JAG TILL ROM! :D
image2


Kommentarer
Postat av: sofie

massor av godis funkar alltid, äg på tp nu lindsey (:

2007-10-25 @ 18:38:07
Postat av: Jada

Stackars minn Linn...mmm , men du var duktig på att äta godis!

2007-10-26 @ 11:50:59
URL: http://jada.blogg.se
Postat av: Linn

Ja, du med mamma. Du hann ju inte ens andas innan du skulle äta nästa godisbit.

2007-10-26 @ 12:35:54
Postat av: Henric

Ni och ert godis! Det kommer att bli min olycka. Jag kunde knappt somna, magen kändes som en medicinboll... Tur man inte är riktigt lika glupsk som din mamma.

/Henric

2007-10-29 @ 10:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0