torsdag

Dagen i skolan har varit skit skön. Har bara haft företagsekonomi och idrott. Idrotten var skoj, de blev först uppvärmning med hopprep och hantlar och sedan volleyboll.
Egentligen slutade jag 13.25 efter idrotten men var tvungen att sitta kvar och göra klart min ekonomi inlämning.
Nu är jag äntligen hemma, ska äta upp mina mackor och sedan gå en lång promenad med the yellow dog.

Ikväll blir det nog tv tittande igen med älsk och Sofie. Ikväll är det Efterlyst & Debatt. Sofie kommer vägra se Efterlyst men jag kommer nog kunna muta henne på något sätt. Hon är så lik Hasse Aro.. så söta så.

En lektion imorgon! :D Kl. 10-11! Fan vad sköööönt. Ska tracka Jojje hela morgonen så han kommer försent.
10-0 till mig efter igår :)

ciao suckers.


Jag älskar dig!
image16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0