onsdag

Näst sista dagen på jobbet för den här sommaren :) Härligt! Dock är min kropp helt ur funktion. Har burit plattor hela dagen och de var mycket jobbigare än vad jag förväntade mig. Men that's life. Det är bara jobb imorgon också som gäller och på fredag åker jag hem. Snart kommer mamma, Henric, Saga och Nellie och vi ska fira Saga & Henric. Har tyvärr inte hunnit köpa något till Henric än men lovar att göra det.. (Bättre sent än aldrig).



Det är svårt. Hur man ska man veta om man gör rätt val eller inte? Man ser inte det onda i själva grejen. Man vet inte vad som är bäst i längden, bara just för sekunden. Nu pratar jag bara en massa goja men tack Sofie <3 

Kommentarer
Postat av: Henric

Jag väntar med spänning....



/Henric

2008-08-19 @ 09:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0