andra advent

Nu är man äntligen hemma, eller ska väl inte säga äntligen för jag ville ju inte åka ifrån sofie, men jag är äntligen inne från kylan. Jag och sofie var så duktiga imorse så vi tog en promenad ner till tumba centrum. När vi väl kom dit så köpte jag en lila necessär på H&M. Väldigt söt faktiskt. Känns som jag borde ta en dusch och sen bara lägga mig i sängen och sova. Det låter inte helt fel, men om jag gör det kommer jag inte kunna somna ikväll så det är ingen bra idé. En bättre idé är att jag ringer mickan och ber henne köpa med sig fikabröd så vi kan ta en liten adventsfika med kaffe och tända ljus. Det låter lite mys. Tillbaka till igår, jag hade väldigt skoj hemma hos rickie. Blev kanske lite för mycket vin och lite för mycket sjabbel. Har även lite träningsvärk från igår efter min och maddes lilla uppvisning av polkadans. Nu ska jag röja upp lite här hemma och sen ta en kopp kaffe och vänta in mickan.

"du kanske har tur i spel men fuck din kärlek" ( Haha förlåt rickie)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0