då var det söndag igen..

Var ett tag sen jag skrev men har haft fullt upp här nere. I helgen lånade jag och Jojje Henrics lägenhet och har bara haft en mys helg. Nu är vi tillbaka hos mormor och morfar igen. Imorgon åker vi hem och på tisdag hjälper vi mamma med att flytta ut det sista, så från och med imorgon är jag södermalmsbo! Hinner inte fixa någonting hemma hos pappa, åker redan på onsdag igen till Båstad, underbart. Ska bli så mys att vara där med pappa och Jojje. Sen är jag hemma en hel vecka och då ska jag fixa och dona i mitt nya rum och även umgås med vänner så mycket som möjligt.
Nu är det dags för att spela lite smurf med jojje :)

ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0