Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge

Eller? IMORGON KOMMER IALLAFALL ÄLSKLING HIT! :D och jag har väntat i evigheter känns det som ( 6 dagar). Det är iallafall lång tid för mig, annars brukar vi ju träffas och sova med varandra varje dag.



Äntligen fredag och jag har faktiskt haft det skit skoj på jobbet. Skrattat så mycket så jag började gråta. Någon måste ju göra det också, eller hur Maja?
Har precis kommit ur duschen, ska sminka mig, plocka undan i rummet och sen gå ner och hjälpa mormor och morfar lite tills mamma, Henric, Saga och Nellie kommer. Vet inte än vad det blir för mat men det blir säkert något gott! Hoppas mamma blir glad för alla presenter. Jag har köpt en nörd present, men det är ju tanken som räknas. 
Imorgon ska jag nog glida ner till stan och kolla lite på sommar rean innan Jojje kommer. Sen blir det att åka hit igen och få massa gäster. 

Ha en trevlig kväll
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Ja, det är klart! Vi lever ju iallafall allihopa inte i Amerika.

2008-06-27 @ 17:55:03
Postat av: Henric till Maja

Rock on Maja!

2008-07-01 @ 12:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0