lördag

Blev väckt tio i 9 av att Henric spikade takpannorna, inte skönt. Hade förväntat mig att få sova lite längre eftersom att jag kom hem vid kvart över 6 igår morse från Grekland. Men men, så är det.



Grekland var helt underbart med älsk. Sola&bada och äta gott. Hade balkong med havsutsikt så det var jätte mysigt att sitta där om mornarna och äta frulle och på kvällarna när man kom hem. Det tråkiga var att det var för mycket svenskar där, till och med menyerna på restaurangerna stod på svenska. Men skönt hade jag det iallafall, antar att älsk också hade det ( förutom att han spydde på en restaurang), men det var lite skoj för min del. Dom 2 sista dagarna pressade vi mini golf eftersom att jojje inte kunde tåla att jag hade vunnit första gången vi spelade och han vägrade gå ner till havet och sola och bada för att det var för varmt. Sverige - Grekland spelade även fotboll när vi var där nere, det var lite skoj att sitta med sura greker på en bar efter vi hade vunnit med 2-0. Det som sög mest med resan var att planet var 1 timme försenat och deras flygplats sög. 

Nu är jag iallafall hemma och igår tillbringade jag dagen med Madde och Sofie, blev mest kortspel. Men kul hade vi iallafall. 
Love you guys

Förresten, när jag kom hem och skulle äta middag igår så fick jag en bärbar dator av min mor. Tack! Och min telefon var även klar.

Nu ska jag snart äta frulle och senare ska jag nog träffa Madde och Sofie igen. Får se vad som händer ikväll.


ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0