tisdag

usch vilken seg och tråkig jobb dag.. Ännu en hel dag med bara rabattrensning och lite regn skurar då och då på köpet. Men men, smällar man få ta. Ska va glad över att jag har ett jobb överhuvudtaget. Nu har jag iallafall kommit hem. Ska nog följa med Martin och Henric när Martin ska övningsköra, har ju ändå inget bättre för mig. Ikväll ska jag nog glo på fotboll hemma hos martins polare om jag har ork till det, blir så jäkla trött efter jobbet. 2 dagar kvar på jobbet sen upp till stockholm igen över helgen :) Saknar hjärtat <3 Solveig och Margot också såklart. Men snart ses vi!

heipa

Kommentarer
Postat av: solveig

Saknar dig såklart med, countdown's on ;)

2008-06-17 @ 17:49:54
Postat av: jada

Ehh, mig då?...

2008-06-18 @ 06:52:54
Postat av: Linn

Dig saknar jag mest mor!

2008-06-18 @ 16:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0