onsdag

Dagen i skolan har gått riktigt fort, har knappt varit jobbigt. Är äntligen hemma, ska plugga lite till min musik-inlämning och sen gå en runda med lisa fisa. Efter det ska jag käka en avskedsmiddag på benne med kalle och sofie och sen ta en fika med Madde och bara sitta o prata. Sen ikväll så kommer Jojje och då ska vi se grey's anatomy & fråga olle med Karl banan och Sofie.

Åker till småland imorgon och är där tills söndag. Kommer sakna älsk och er andra, vet att det inte är lång tid jag kommer vara ifrån er men ändå.

EN DAG TILL I SKOLAN SEN ÄR DET LOV! Underbart!

du är min andra halva


Kommentarer
Postat av: s

jag kommer sakna dig också!

2008-03-19 @ 18:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0