fredag

Kom precis hem från en lång dag i huddinge centrum med Jojje. Började med att åka till mammas jobb och lämna jordgubbar som hon hade glömt hemma. Efter det åkte jag och Jojje till Huddinge centrum och kollade lite, jag köpte en bikini och så köpte vi student present till mackan. När vi satt på tåget på väg hem så fick vi reda på att jojje hade glömt sin mobil, men som tur så hade nån lämnat in den i kassan på JC. Sen var det bara att åka tillbaka. I tumba mötte vi upp mackan och tog en fika och ja, nu sitter jag här. Ska hjälpa mamma med att städa lite tills mormor och co kommer. Ikväll ska jag nog bara chilla, blev lite för mycket igår.

Om 6 dagar drar jag till Grekland! :D


ciao!


God damn you're beautiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0