lördag

Gårdagen var chill, satt hemma en stund med Sofie och åt lite godis och spelade smurf ( :D )
Vid 12-tiden bad Henric oss gå ner till statoil och köpa någon läsk till honom, den var tyvärr slut men jag tjänade iallafall 150:- på den trippen. På vägen hem bestämmer vi oss för att vara ute en stund till så vi träffade tre filurer.
Var hemma vid ungefär 2 tiden om jag minns rätt, skulle då försöka sova men det gick inte alls. Somnade ungefär vid 5 imorse.

Men iallafall, idag hade ställt klockan på 9.00. Jobbigt. Ska snart bege mig in mot stan för att träffa pappa och jag ska slinga håret och klippa mig. Efter det ska vi nog bara gå till nytorget och chilla, kanske kolla lite kläder också och se om man hittar något.

När jag kommer hem från stan ska jag träffa Sofie och göra henne till en riktig kvinna..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: skojarn

dessutom måste vi meddela resten av världen hur det går till ;)

2008-05-24 @ 18:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0