jag ser det snöar

Här på söder snöar det som bara den, så mys. Här kommer en liten update om min helg.
Fredags: Blev ingen filmkväll, men åkte och mötte Nicole sen drog vi hem till henne med hillo och det slutade med att vi satt där som tre arga feminister och tog ett glas vin och hatade allt och alla. Blev även massa kortspelande och dans till britney spears. Så kul kan vi ha en fredagkväll. (Tack Johan för att du räddade oss)
Igår: Var hemma hos Madde och firade hennes 18årsdag. Sen tog jag, nicole och anna en tripp till tumba och sen hamnade jag i tullinge. Gick inte så bra med det seriösa pratet, men det får jag väl klandra mig själv för. Hade massa oroliga vänner som försökt få tag i mig, men min mobil dog tyvärr. Jag missade tåget, fick stå och vänta en halvtimme till men som tur var kom jojje som kunde hålla mig sällskap. Sen kom världens snällaste mickan till tullinge för att hämta mig och när vi åkte tillbaka till tumba centrum såg jag nicole och anna som även dom hade åkt ner för att leta efter mig. Sen somnade jag iallafall gott hemma hos mickan och idag blev jag väckt vid 11. Så idag har jag hunnit möta madde en snabbis och nu är jag hemma! Idag ska jag inte göra någonting, kanske åka till tumba senare ikväll. Ska ta en liten powernap och sen dusha och därefter förstätta slappa. Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0