lördag

Gårdagen blev inte alls som planerat, förutom bion. Maskeraden flyttades till igår kväll så efter bion åkte vi hem till sofie och började göra oss i ordning. Jag klädde ut mig till Axel Rose och Sofie vet jag inte vad, hatt och väst iallafall ;) Q klädde ut sig till Jack Sparrow, och hon tyckte hon själv blev riktigt het. Bilder kommer senare.

Idag har jag mest slappat tillsammans med sofie, lite kortspelande blev det men inte mycket mer. Nu sitter jag hemma och ska snart börja klä på mig och fixa lite. Ska möta upp några andra senare i antingen tullinge eller tumba och glo film. Imorgon är det söndag och då ska jag bara ta det lugnt så man orkar upp till plugget på måndag, uuuuuuuusch.
Heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0