torsdag

Nu sitter jag i skolan, jag fick reda på att jag inte har någon franska så jag har slutat! Fan vad härligt. Ändå ska jag sitta kvar här som ett geek och göra jag vet inte vad, ska iallafall luncha med kalle och nicole. Vid två kanske jag ska åka med mickan och anna till stan, men får se om jag orkar. Fast å andra sidan så har jag väl inte så mycket att välja mellan med tanke på att vi flyttar till kungsholmen idag och det är massa flyttgubbar hemma hos oss.

Imorgon är det fredag och pedagogiken är slut för den här terminen så det innebär att jag slutar halv två. Fan vad skönt.

Dags att dra, ciao


Kommentarer
Postat av: madde

haha skulle du inte luncha med mig då? :P

2008-11-27 @ 20:07:05
URL: http://maddmutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0