saknar dig mami <3

Det är så sjukt. Det är nu det känns att det verkligen har hänt på riktigt. Mamma, jag saknar dig hela tiden. Jag har alltid varit med dig, och nu bor du så långt ifrån mig. Allt gick så fort. Jag tycker inte illa om dig för det, jag vet att du är lycklig där borta. Men jag vill ha dig här. Det är jobbigt att veta att jag inte kan träffa dig över dagen, jag kan inte bara komma och sova över natten. Jag skulle kanske sagt till från början, men jag tänkte bara att du borde förstå själv.
Jag älskar dig mamma <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig oxå Linn!!!! Mamma

2008-10-14 @ 07:14:52
Postat av: Anonym

Jag finns ju hos dig hela tiden! O snart kommer du hit, det ska bli jätteroligt!

Kram från mamma till världens bästa Linn!!

2008-10-14 @ 07:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0