tisdag

Nu är man i Stockholm igen. Tog hur lång tid som helst att åka upp hit från Alvesta. Dom körde bara med 2 motorer istället för 4 och dom fick stanna hela tiden och starta om det där jävla tåget. Jag hatar sj!
Jag har iallafall haft skoj hos mamma i helgen, igår åkte vi in till stan och åt lunch. Fick även en mössa och en halsduk också. Sen åkte vi hem och började kolla på Zodiac men den var helt värdelös. Jag är helt säker på att det finns två versioner av den filmen! Sen somnade vi alla på soffan som vanligt..

Nu är det frulledags. Måste även skriva en liten "önskelista" och maila runt till släkten. Senare idag så ska jag åka till tumba och träffa Madde och Q. Mer vet jag faktiskt inte. Ciao!

vill ha fredag nuu!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att du kom fram till slut. Ses snart igen, kram!

2008-10-28 @ 11:49:18
Postat av: papa

Zodiac är ju bara en av de bästa filmerna som gjorts...

2008-10-28 @ 19:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0