måndag

Helgen blev inte alls som planerad. I fredags var jag hos madde hela kvällen och i ett bra tag satt vi och spelade chicago innan vi bestämde oss för att kolla på Batman - the dark knight. Den var hur bra som helst. Sen efter det, smarta som vi är så började vi kolla på batman begins. Tyvärr somnade jag efter tio minuter.
Lördagen började med att jag och madde spelade lite chicago, sen åkte jag in till stan med sofie, jocke och tobbe. Vi käkade på taco bar och kollade runt lite. Sedan blev det en kvarts filmtittning innan vi åkte till tullinge på kvällen och lirade lite poker. Hann tyvärr inte spela klart, men jag vet att jag skulle ha vunnit precis som jag gjorde igår MADDE!!!!!!!!!



Nu är jag ap förkyld. Inte kul alls, får se om jag orkar ta mig till skolan imorgon.
Ikväll börjar " I ditt ansikte " och det måste jag se, innan dess blir det nog lite plugg. Så duktig som jag är :)

heipa.

Det här förvirrar mig.

Kommentarer
Postat av: madde

jo linn, vi säger så. du o jag vet den sanna vinnaren. Tills slut vet alla håller på att lappa ihop bevisen DU rev sönder. alla ska få se. BIG LOSER

2008-09-15 @ 20:41:13
URL: http://maddmutt.blogg.se/
Postat av: vinnaren

haha, vi får väl se!

2008-09-15 @ 20:42:40
Postat av: madde

oj ett erkännande?

2008-09-15 @ 20:44:27
URL: http://maddmutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0