trötter

Igår när jag kom till stockholm så gled jag direkt till tumba, mötte upp sofie på tåget och sen hämtade zirath och nicole oss och så åkte vi till rickie. Där var även tobbe och madde. Senare kom chippen och vid halv tolv så får vi för oss att åka och spela fotboll. Rätt kul var det faktiskt, lite kurragömma på köpet också. Sen åkte jag och madde hem till henne och glodde på tv till halv fyra och då vaknade man självfallet med migrän imorse. Men efter lite makaroner och köttbullar så gick den över. Sen möttes vi upp allihopa igen och spelade fotboll i bäverdalen och jag måste faktiskt säga att jag har lite träningsvärk i högra benet. Då kanske man gjorde något nytta alltså.. Efter det åkte jag till tullinge hem till jocke en stund. Ska snart ta något att äta och sen städa upp lite. Godnatt med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0