Vinceeeent

Härligt var det att komma hit. Tyvärr hade de redan ätit pizza utan mig så jag fick göra lite tacos av resterna från igår. Henric hade spelat in robinson så det har vi suttit och kollat på. Efter det glodde vi på wipeout och sen i sanningens ögonblick. Vilka människor ställer upp i sanningens ögonblick? Dom kan inte ha något vett i skallen. En tjej sa att hon hellre skulle sälja sex än att ha ett vanligt yrke och att hon lagt ut en annons på nätet för att sälja sex. Vidrigt. Började kolla på pulp fiction med martin och karin men nu har jag gett upp. Kvällströtta jag ska gå och lägga mig istället och imorgon blir det en tidig morgonpromenad med lisafisa. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0