godnatt

Nu har jag varit duktig och gjort redovisning och beskattningsläxan. Jag är trött som en apa men först ska jag skriva om min intressanta dag. Först skola till 13.20 och sedan vidare till stan och mötte upp snygg-niklas, mohahaha. Kollade på lokal till studentskivan och det ser bra ut. Innan vi hittade rätt så tog madde med oss på äventyr runt halva söder kändes det som. Men nu har man sett stockholms tullhus och det är ju aldrig fel. Efter lokalvisningen mötte vi upp Q och åt på ett ställe som hette träffas. Riktigt gott. När jag kom hem hade Gunilla bakat en chokladkaka med glass till och det tackar man ju inte nej till. Men imorgon börjar det hårda livet. Hillo har bokat in oss på afro-dans. Nu jävlar. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0