here i go again

Idag har det blivit en massa fram och tillbaka åkanden. Vid två åkte jag till tumba och mötte nicole och tog en fika. Sen kom snorsofie dit och sen blev det en liten vistelse hemma hos nicole. Sen gled jag och snorsofie tillbaka till tumba centrum för att möta tobbe och erik med tron på att hitta en present åt mattias. Till sist bestämde vi oss för att köpa lite godis, bara en massa choklad av olika sorter. Nu fick vi reda på att han är nötallergiker eftersom att smartjocke inte kunde säga det i tid. Så det var ett onödigt köp, antar att vi måste hitta något nytt imorgon. Iallafall, efter presentköpet så åkte jag till tullinge och träffade jocke och vi tog en promenix med en liten paus av att åka i en isbacke. Måste göras oftare. Imorgon är det fredag, härligt. Ska gå till skolan också, tur att man börjar klockan tio. Nu ska jag fortsätta kolla på righteous kill. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0