I'm so cool

Snart ska vi gå och äta pizza. Jag, sofie och tobbe, så jag ska alltså få vara femte hjulet. Men det kanske är dags att det är min tur nu. Sofie får ge lite payback efter tiden med majkell, haha. Över till något annat, igår hyrde jag och sofie en film som hette things we lost in the fire. Den var bra, otroligt sorglig och jobbig. Men mys var det. Ikväll ska vi förmodligen träffa mathias och simon och spela lite guitar hero eller vad det nu heter när man har hela kittet med trummor, två gitarrer och en mikrofon. Ska bli skoj, ciao bella!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken Tobbe är Sofie ihop med? / Nyfiken...

2009-01-06 @ 19:43:58
Postat av: Linn

En i hennes klass

2009-01-07 @ 16:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0